Een klacht is gratis advies

Al onze leden hebben de ambitie om de best mogelijke zorg te verlenen. Toch kan het gebeuren dat een cliënt en/of ouders / verzorgers niet tevreden zijn. Voor ons is dat belangrijk om te weten, want dan kunnen we proberen er iets aan te doen. Ieder lid van de coöperatie heeft daarom een eigen klachtenregeling; de cliënten worden daarover geïnformeerd.

Voor klachten over een lid van de zorgcoöperatie of de bedrijfsvoering van de coöperatie is een procedure ingericht. Klacht over zorgverlener

  • Komt van opdrachtgever, collega lid of cliënt bij de coöperatie binnen. De coöperatie informeert lid. Lid behandelt klacht en houdt de coöperatie op de hoogte van de afwikkeling, van begin tot einde.
  • Komt van opdrachtgever, collega lid, cliënt of de coöperatie binnen bij lid. Lid behandelt klacht, informeert en houdt de coöperatie op de hoogte van de afwikkeling, van begin tot einde.

  Klacht over ZorgCoöperatie Brabant

  • Komt van lid of opdrachtgever binnen bij de coöperatie. De coöperatie behandelt klacht.
  • Komt van opdrachtgever binnen bij een lid van de coöperatie. Het lid informeert de coöperatie. De coöperatie behandelt klacht en houdt lid op de hoogte van de afwikkeling, van begin tot einde.

Klachten dien je schriftelijk in bij het bestuur of het bedrijfsbureau via e-mail: bestuur@zorgcooperatiebrabant.nl of bedrijfsbureau@zorgcooperatiebrabant.nl

Een schema van het proces voor de klachtbehandeling is te vinden onder deze link: Proces Klachtbehandeling.